2017. június 3., szombat

Kertészkedés -hardcore verzió

Nos,megint jó régen írtam. Nem jövök a szokásos a lányom elviszi a rengeteg időt...pedig így van.
Viszont már átalussza az éjszakát, ami 8-tól 5-ig tartó alvást jelent. Ezután én már nem szoktam visszafeküdni, Anna viszont alszik még három órát. Addig kertészkedek, futok, takarítok. Szóval bónusz idő.
A kert szépen nő, szamócát vagy 10 kilót leszedtem, 6-ból dzsem készült, a többi meg valahogy elfogyott, mindenki úgy húzta az orrát,ha vittem neki belőle.☺
A kukorica nagyon rosszul kelt, ma újra volt egy hatalmas eső, kb. 2 hete volt utoljára ekkora. A levegő napok óta nyomott, ami az ember közérzetének nem tesz jót. Nem tudom,felétek mi a helyzet,de botrányosan néz ki a fokhagymám. A vöröshagyma és a lila is nagyon szép.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése