2017. április 25., kedd

Haladunk

Tudom, ezer éve nem írtam. A napjaim Anna körül forognak, eleinte a napi 8x-i evés vett el sok időt, most pedig már kinyílt a tudata és egyre inkább igényli a társaságom. Alvásidőben persze jut időm a kertészkedésre,a fóliában vetettem sárgarépát - neki, hogy majd azt (is) tudja enni. Vörös- és lilahagymát újhagymának, hogy azt meg mi tudjuk enni, salátát magszalagon. A magok is szépen kikeltek és a nagy türelmetlenségemben kiültettem a palántákat április 11-én, mert ugye már nem lesz rossz idő. Nos, láttatok már paradicsomot hóban? Mert én igen, 19-én. De láss csodát, az 50 tőből, 48 túlélte biztosan, az a kettő még kérdéses, de szerintem inkább a szél viselte meg mintsem a hó.A fajtákat már korábban leírtam, ma vagy holnap kerül ki a folytontermő és még ma vetettem magot, koktélparadicsomot, illetve chili paprikát, mert az valahogy kimaradt. Úgy döntöttem kell nekünk retek is, mert elég sok hely maradt a kertben, idén nem vetek krumplit, ugyanis nagyon elégedetlen vagyok az eddigi évek termésével. A hagymám és fokhagymám szépen alakul, valamint a tavaly elpalántázott két ágyás eper igen elterjedt, egy viszonylag nagy placcot elfoglal a kertből. Remélem tudok majd Annának fagyasztani belőle, illetve én is szeretem frissen.

Egyébként meg a lelkemnek is jót tesz a kertészkedés, úgy érzem, kemény hónapokon vagyunk túl és szerencsére jó lett a végkimenetele a terhességnek, koraszülésnek. Belegondolni is rossz, mi történhetett volna...
Kép ma nincs, mert nincs hely a telefonom memóriájában (Annáról van vagy 200, de róla meg ugye egyenlőre nem töltök fel, majd ha együtt kertészkedünk).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése