2017. február 13., hétfő

Hol is kezdjem?

Nagyon régen írtam, nem mentség, de nyomós okom volt rá. A mi kis bébink úgy döntött, hogy 50 nappal korábban érkezik erre a világra. 2017. január 1-jén született, sürgősségi császárral a 32. hét 6. napján. A születését másfél hetes kórházi tartózkodásom előzte meg Pécsett, toxémia gyanújával. Mindenesetre a dolgoknak szerencsés kimenetele lett, január 24-én hazahozhattuk őt is, mivel elérte a 2 kg-t.
Szóval, ha már így alakult, akkor megkapta ő is a koraszülött polipot.
A múlt hétre én is belerázódtam a három órás ciklusokba és már látom, hol jut kis idő magamra, meg másra. Elvetettem a paradicsommagokat, amik ma már szépen csíráznak és bújnak kifele a földből.

A paradicsomok fajtája többféle. A tavalyi jól bevált mobil, de van kecskeméti és ökörszív is, amit a boltban ajánlottak. Tavaly nem vetettem koktélparadicsomot, de a férjem nagyon szereti, ezért idén azt is ültetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése